Новини Спілки підприємців "Стіна ", 03.02.2012 р.
1. За інформацією отриманої від начальника обласного управління у справах захисту прав споживачів Бориса Петрука та від органів податкової служби - по області здійснюється інвентаризація - відвідування представниками даних служб торговельних закладів, щодо виконання підприємцями вимог Постанови КМУ №878 від 29 вересня 2010 року, яка передбачає:
для суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг і які відповідно до закону використовують реєстратори
розрахункових операцій, з січня 2012 повинні здійснити перехід на обов'язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).
Відповідальність передбачена ст.155 КпАП України( АДМІНШТРАФ - від 17 до 170 грн.), податкова та управління у справах захисту прав споживачів запевнили, що дане питання деякий час вони не будуть перевіряти (по кодексу контроль покладено на МВС).
2. У понеділок відбулась прес-конференція, щодо "беззаконня"органів МВС, голова Спілки підприємців Стіна Печалін О.В. офіційно заявив керівнику ВДСБЕЗ про створення груп громадського контролю при Спілці підприємців Стіна. Ми пропонуємо: зробити мобільні групи за наступним списком: ЦЕНТР. ЗАМОСТЯ. ВИШЕНЬКА. КИЇВСЬКА. ТЯЖИЛІВ-СТ.МІСТО; на наступному тиждні провести зустріч із першою групою. Можливо виникнення проблеми - зайнятість адвокатів у момент перевірки, яка вирішується шляхом залучення додаткових юристів - чекаємо пропозицій. ПРОСИМО УВАЖНО ВИВЧИТИ СПИСКИ ТА ПОВІДОМИТИ по тел.60-20-85 (Тетяна) у випадку: ЯКЩО ваш об'єкт не знаходиться в даному районі; ЯКЩО ви не знайшли себе у списку.
За опитуванням членів спілки, щодо інциденту на фірмі "Гермес", є наступна ключова думка:
Ми пережили дев'яності роки - це явний перебір і терпіти, як вівці, ми не будемо, ВДСБЕЗ зробила велику помилку в результаті якої зменшиться кількість бажаючих дати їм хабаря, підприємці розлючені. 40% опитаних готові працювати із працівниками СБУ у разі вимагання хабарів. У ході спілкування ми відчули, що межа наїздів пройдена - остається чекати іскри...
3.Відбулась офійна зустріч команди - представників громадськіх організацій та підприємств (учасників проекту БІЗНЕС-ЦЕНТР, який створюється у приміщенні, де знаходиться СП Стіна) із начальником управління економіки Вінницької міської ради Галиною Якубович, в ході якої було прийнято рішення про спільну розробку проекту БІЗНЕС-ЦЕНТР. Запрошуємо підприємців до співпраці - чекаємо від Вас пропозицій, які саме послуги Вам потрібні в БІЗНЕС-ЦЕНТРІ. Одночасно оголошуємо про створення робочої групи по розробці концепту Бізнес-центру, даний проект буде потужним інформаційним приводом у межах України (АНАЛОГІВ НЕ МАЄ) - отже всі підприємці, які візьмуть участь у створенні проекту отримають безкоштовну рекламу на протязі року (буклети бізнес-центру, сайт бізнес-центру, реклама в мас-медіа).
4. Нове місцезнаходження "Cпілки підприємців "Стіна": вул. Поліни Осипенко, 9., Увага! Скасовано номер телефону-факсу - 35-54-54. За даною адресою створюється бізнес-центр, 3-х поверхова будівля (загальна площа -700 м.кв., колишній офіс компанії СМАРТ). Запрошуємо до співпраці - юристів, фахівців із земельних питань, бухгалтерського обслуговання, аудиторів, проектантів (є ще вільних 80 м.кв.)
5. В кращому конференц-залі міста "Панорама" відбулась зустріч підприємців, з метою створення системи по наданню благодійної допомоги незахищеним верствам населення, шляхом впровадження проекту "Центр корпоративної соціальної відповідальності" на базі Спілки підприємців Стіна та Благодійного фонду "Без кордонів". Було прийнято наступне:
1.Створити наглядову раду фонду
2.Призначити головою наглядової ради Кіракосян Маргариту Ваганівну
3.Забезпечити матеріальну підтримку діяльності Центру КСВ шляхом внесення добровільних пожертвувань.
4.Розробити технічне рішення скриньок для прийому благодійних пожертвувань у складі робочої групи (збір робочої групи у понеділок в "Панорамі" у 17-00) - запрошуємо підприємців долучитись до складу робочої групи (0637781616)
Пропозиції учасників: створити та затвердити робочий план на лютий 2012 відповідно до запропонованої стратегії
Просимо підприємців, які мають можливість розміщення скриньок для прийому благодійних пожертвувань зателефонувати 0637781616
6. Графік семінарів та тренінгів на I квартал 2012р.
7. Графіки перевірок:
Обл. СЕС по Вінницькій області на 1 кв. 2012 р.
Держлікінспекції на 1 кв. 2012р.
Держгірпромнагляду на лютий 2012р.
Державної екологічної інспекції у Вінницькій області на 1 кв. 2012р.
Управління Держтехногенбезпеки у Вінницькій обл. на 1 кв. 2012р.
Події Спілки на наступний тиждень
07.02.2012р. о 16.00-18.00 відбудеться семінар на тему: "Професійна риторика" Скачати програму семінару тут, проводить фахівець «Спілки підприємців «Стіна», президент Асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО» ЧЕПУРНИЙ ГЕННАДІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
ВАЖЛИВО! Враховуючи необхідність проходження системи контролю, менеджер СП "Стіна" 69-23-16 Богдан буде чекати учасників зустрічі біля ліфту, в правому крилі I поверху Вінницької міської ради о 15.45 до 16.00.
Реєстрація обов'язкова! тел: 69-23-16
1. За інформацією отриманої від начальника обласного управління у справах захисту прав споживачів Бориса Петрука та від органів податкової служби - по області здійснюється інвентаризація - відвідування представниками даних служб торговельних закладів, щодо виконання підприємцями вимог Постанови КМУ №878 від 29 вересня 2010 року, яка передбачає:
для суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг і які відповідно до закону використовують реєстратори
розрахункових операцій, з січня 2012 повинні здійснити перехід на обов'язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).
Відповідальність передбачена ст.155 КпАП України( АДМІНШТРАФ - від 17 до 170 грн.), податкова та управління у справах захисту прав споживачів запевнили, що дане питання деякий час вони не будуть перевіряти (по кодексу контроль покладено на МВС).
2. У понеділок відбулась прес-конференція, щодо "беззаконня"органів МВС, голова Спілки підприємців Стіна Печалін О.В. офіційно заявив керівнику ВДСБЕЗ про створення груп громадського контролю при Спілці підприємців Стіна. Ми пропонуємо: зробити мобільні групи за наступним списком: ЦЕНТР. ЗАМОСТЯ. ВИШЕНЬКА. КИЇВСЬКА. ТЯЖИЛІВ-СТ.МІСТО; на наступному тиждні провести зустріч із першою групою. Можливо виникнення проблеми - зайнятість адвокатів у момент перевірки, яка вирішується шляхом залучення додаткових юристів - чекаємо пропозицій. ПРОСИМО УВАЖНО ВИВЧИТИ СПИСКИ ТА ПОВІДОМИТИ по тел.60-20-85 (Тетяна) у випадку: ЯКЩО ваш об'єкт не знаходиться в даному районі; ЯКЩО ви не знайшли себе у списку.
За опитуванням членів спілки, щодо інциденту на фірмі "Гермес", є наступна ключова думка:
Ми пережили дев'яності роки - це явний перебір і терпіти, як вівці, ми не будемо, ВДСБЕЗ зробила велику помилку в результаті якої зменшиться кількість бажаючих дати їм хабаря, підприємці розлючені. 40% опитаних готові працювати із працівниками СБУ у разі вимагання хабарів. У ході спілкування ми відчули, що межа наїздів пройдена - остається чекати іскри...
3.Відбулась офійна зустріч команди - представників громадськіх організацій та підприємств (учасників проекту БІЗНЕС-ЦЕНТР, який створюється у приміщенні, де знаходиться СП Стіна) із начальником управління економіки Вінницької міської ради Галиною Якубович, в ході якої було прийнято рішення про спільну розробку проекту БІЗНЕС-ЦЕНТР. Запрошуємо підприємців до співпраці - чекаємо від Вас пропозицій, які саме послуги Вам потрібні в БІЗНЕС-ЦЕНТРІ. Одночасно оголошуємо про створення робочої групи по розробці концепту Бізнес-центру, даний проект буде потужним інформаційним приводом у межах України (АНАЛОГІВ НЕ МАЄ) - отже всі підприємці, які візьмуть участь у створенні проекту отримають безкоштовну рекламу на протязі року (буклети бізнес-центру, сайт бізнес-центру, реклама в мас-медіа).
4. Нове місцезнаходження "Cпілки підприємців "Стіна": вул. Поліни Осипенко, 9., Увага! Скасовано номер телефону-факсу - 35-54-54. За даною адресою створюється бізнес-центр, 3-х поверхова будівля (загальна площа -700 м.кв., колишній офіс компанії СМАРТ). Запрошуємо до співпраці - юристів, фахівців із земельних питань, бухгалтерського обслуговання, аудиторів, проектантів (є ще вільних 80 м.кв.)
5. В кращому конференц-залі міста "Панорама" відбулась зустріч підприємців, з метою створення системи по наданню благодійної допомоги незахищеним верствам населення, шляхом впровадження проекту "Центр корпоративної соціальної відповідальності" на базі Спілки підприємців Стіна та Благодійного фонду "Без кордонів". Було прийнято наступне:
1.Створити наглядову раду фонду
2.Призначити головою наглядової ради Кіракосян Маргариту Ваганівну
3.Забезпечити матеріальну підтримку діяльності Центру КСВ шляхом внесення добровільних пожертвувань.
4.Розробити технічне рішення скриньок для прийому благодійних пожертвувань у складі робочої групи (збір робочої групи у понеділок в "Панорамі" у 17-00) - запрошуємо підприємців долучитись до складу робочої групи (0637781616)
Пропозиції учасників: створити та затвердити робочий план на лютий 2012 відповідно до запропонованої стратегії
Просимо підприємців, які мають можливість розміщення скриньок для прийому благодійних пожертвувань зателефонувати 0637781616
6. Графік семінарів та тренінгів на I квартал 2012р.
7. Графіки перевірок:
Обл. СЕС по Вінницькій області на 1 кв. 2012 р.
Держлікінспекції на 1 кв. 2012р.
Держгірпромнагляду на лютий 2012р.
Державної екологічної інспекції у Вінницькій області на 1 кв. 2012р.
Управління Держтехногенбезпеки у Вінницькій обл. на 1 кв. 2012р.
Події Спілки на наступний тиждень
07.02.2012р. о 16.00-18.00 відбудеться семінар на тему: "Професійна риторика" Скачати програму семінару тут, проводить фахівець «Спілки підприємців «Стіна», президент Асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО» ЧЕПУРНИЙ ГЕННАДІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
ВАЖЛИВО! Враховуючи необхідність проходження системи контролю, менеджер СП "Стіна" 69-23-16 Богдан буде чекати учасників зустрічі біля ліфту, в правому крилі I поверху Вінницької міської ради о 15.45 до 16.00.
Реєстрація обов'язкова! тел: 69-23-16