вівторок, 13.11.2018

Мінфін вніс зміни до порядку застосування РРО

З 01 жовтня 2018 року набрав чинності наказ Мінфіну "Про затвердження Змін до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій" від 20.09.2018 р. №773.

Зазначені зміни покликані спростити реєстрацію РРО та порядок введення РРО в експлуатацію, обмін в електронному форматі документами між користувачами РРО, центрами сервісного обслуговування та контролюючими органами, а також запровадженню ведення КОРО в електронному вигляді.

Змінами до Порядку реєстрації та ведення РК та КОРО визначено, що суб'єкти господарювання, які використовують РРО, у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії можуть не здійснювати розрахункові операції до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії. У такому разі вони можуть не реєструвати КОРО на РРО, а ті хто вже зареєстрував – скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування. Такі суб'єкти господарювання повинні затвердити відповідний власний розпорядчий документ.

Змінами було виключено Порядку реєстрації та ведення РК та КОРО такі вимоги до використання книги ОРО, зареєстрованої на РРО:

- підклеювання фіскальних звітних чеків до відповідних сторінок книги ОРО;

- щоденне виконання записів про рух готівки та суми розрахунків, при цьому дані за сумами, отриманими від покупців, та дані за сумами, виданими покупцям, записуються окремо;

- ведення обліку ремонтів, робіт з технічного обслуговування, а також перевірок конструкції та програмного забезпечення РРО у відповідному розділі книги ОРО.

Змінами спрощено порядок реєстрації/перереєстрації РРО, а саме зареєструвати/перереєструвати РРО можна буде на підставі однієї заяви. Порядком реєстрації передбачено можливість подання заяви для реєстрації/перереєстрації РРО в електронному вигляді. Ці норми наберуть чинності після затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО реєстраторів розрахункових операцій.

Наразі, для реєстрації/перереєстрації РРО, крім заяви, суб'єкт господарювання повинен подати ще 4 документи:

- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

- копію паспорта (формуляра) РРО та копію паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);

- копію договору суб'єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.

 

Пошук на сайті

Вхід на сайт