субота, 24.06.2017

Новини



Фортеця вітає з Різдвом Христовим!

Всеукраїнське об'єднання малого та середнього бізнесу "Фортеця" вітає Вас з Різдвом Христовим!

Миру всім нам, сил та віри!

Ми разом, Ми в своїй країні, Ми зробимо Україну сильною та українців щасливими!

 

ВІДЕО

 


Мінфін роз'яснює, що обов'язкове використання РРО підприємцями розпочнется після прийняття відповідного рішення Урядом

5426З 01.01.2017 року підприємцям, які здійснюють продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту не потрібно використовувати реєстратори розрахункових операцій, - повідомляється Міністерством фінансів України.

Такий обов'язок виникне у підприємців лише після затвердження Кабінетом Міністрів України переліку товарів, продаж яких здійснюється з обов'язковим використанням РРО.

Зазначений перелік має бути затверджений Урядом до 31.03.2017 року і до того часу штрафні санкції до підприємців, які не використовують РРО при продажу технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту не застосовуються.

 


Вітаємо з Новим 2017 роком!

Шановні члени Фортеці, шановні підприємці!

 

Всеукраїнське об'єднання малого та середнього бізнесу "Фортеця" вітає Вас з наступаючим Новим роком та Різдвом Христовим!

Завдяки нашій з Вами роботі в цьому році було захищено права багатьох підприємців, напрацьовано та надано зауваження і пропозиції, покликані сприяти розвитку малого та середнього бізнесу в Україні, до проектів змін законодавства у сфері підприємництва, проекту урядової податкової реформи, бюджетних законопроектів, та багато іншого.

1478282099_5

Нам вдалося домогтися посилення захисту права власності, скасування непосильної для малого та середнього бізнесу звітності, подовження строку для включення неприбуткових установ та організацій до нового Реєстру, разом з цим, 2017 рік ставить перед нами з Вами нові виклики, з якими ми зможемо впоратися лише разом.

Бажаємо гарних свят, здоров'я, щастя і успіхів у новому році Вам та Вашим рідним.

 

 

З повагою,

виконавчий директор

Всеукраїнського об'єднання малого

та середнього бізнесу "ФОРТЕЦЯ"                                              Андрій Манжелій

 


Web-портал "Громадське обговорення законопроектів Верховної Ради України"

У тестовому режимі запрацював новий web-портал "Громадське обговорення законопроектів Верховної Ради України", де кожен може висловити свою позицію та надати пропозиції до зареєстрованих у Верховній Раді України законопроектів http://itd.rada.gov.ua/services/pubd/?aname=active

 

 


Алгоритм дій громадян щодо оскарження якості надання житлово-комунальних послуг

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 року  №1875-IV надання житлово-комунальних послуг здійснюється на підставі укладеного між споживачем та виконавцем договору.

Згідно ст. 16 Закону №1875 порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору.

Типовий договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій  затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» від 20.05.2009 року № 529.

Типовий договір про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2005 року № 630.

У  разі ненадання, надання не в повному обсязі або зниження якості послуг відповідно до ст. 20 Закону №1875 споживач має право, а виробник зобов’язаний (суб'єкт господарювання, який виробляє або створює житлово-комунальні послуги) проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги.

Послідовність дій споживачів, у разі порушення виконавцем умов договору:

1. Засобами телефонного зв’язку або у письмовій формі викликати представника виконавця послуг для складення та підписання акта-претензії, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо (форма акта-претензії про неналежне надання або ненадання послуг  затверджена постановою №630).

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги.

Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.

2. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їх підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

3. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг.

4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді.

 

 

Пам'ятка підготовлена ГО "Фортеця"

 
Пошук на сайті

Вхід на сайт