Чи відбулись зміни у нормативно-правових актах за період з 2011-2013 рр. у сфері регулювання місцевою владою режимів роботи обєктів торгівлі?
В нашу профспілку звернулися підприємці – які займаються ресторанним бізнесом ( кафе) по питанню правомірності розробки проекту рішення деякими міськими радами відповідно обмеження реалізації алкогольних напоїв в нічний час , зокрема : обмежити роздрібну реалізацію алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв, та пива у стаціонарних об»єктах торгівлі та закладах ресторанного господарства, у період з 22.00 до 8.00 кожного дня, враховуючи вихідні дні та свята. При підготовці даного проекту керуються слідуючими Законами:
-« Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму»;
-ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання та продажу пива та слабоалкогольних напоїв «,ст..15-1
- « Про державне регулювання виробництва, обігу спирта етилового, коньячного і плодового, алкогольних і тютюнових виробів», ст..ст.26,59, і ст..73
- Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні.»
Дане рішення буде поширено на всіх суб»єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності, які пройшли реєстрацію в установленому порядку і мають ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
Подібне рішення було прийнято в квітні 2011 року. Підприємці оскаржили його в суді. Як результат воно було відмінено, як таке, що протирічить нормативним документам. Зараз вдруге робиться спроба по прийняттю такого рішення. Назву місцевої ради поки що не вказуємо.
Просимо повідомити , чи відбулися зміни за період з 2011 по 2013 роки в нормативній базі по торгівлі вище вказаним асортиментом в сфері ресторанного бізнесу.
Доброго дня, відповідно до ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров'я населення шуму зобов'язані:
- здійснювати відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;
- забезпечувати під час роботи закладів громадського харчування, торгівлі, побутового обслуговування, розважального та грального бізнесу, культури, рівні звучання звуковідтворювальної апаратури та музичних інструментів у приміщеннях і на відкритих площадках, а також рівні шуму в прилеглих до них жилих і громадських будівлях, що не перевищують рівнів, установлених санітарними нормами.
Також відповідно до ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до повноважень виконавчих комітетів міських рад належить встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності.
З повагою, Андрій Манжелій
юрист Всеукраїнського об'єднання
малого та середнього бізнесу «Фортеця»
В нашу профспілку звернулися підприємці – які займаються ресторанним бізнесом ( кафе) по питанню правомірності розробки проекту рішення деякими міськими радами відповідно обмеження реалізації алкогольних напоїв в нічний час , зокрема : обмежити роздрібну реалізацію алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв, та пива у стаціонарних об»єктах торгівлі та закладах ресторанного господарства, у період з 22.00 до 8.00 кожного дня, враховуючи вихідні дні та свята. При підготовці даного проекту керуються слідуючими Законами:
-« Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму»;
-ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання та продажу пива та слабоалкогольних напоїв «,ст..15-1
- « Про державне регулювання виробництва, обігу спирта етилового, коньячного і плодового, алкогольних і тютюнових виробів», ст..ст.26,59, і ст..73
- Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні.»
Дане рішення буде поширено на всіх суб»єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності, які пройшли реєстрацію в установленому порядку і мають ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
Подібне рішення було прийнято в квітні 2011 року. Підприємці оскаржили його в суді. Як результат воно було відмінено, як таке, що протирічить нормативним документам. Зараз вдруге робиться спроба по прийняттю такого рішення. Назву місцевої ради поки що не вказуємо.
Просимо повідомити , чи відбулися зміни за період з 2011 по 2013 роки в нормативній базі по торгівлі вище вказаним асортиментом в сфері ресторанного бізнесу.
Доброго дня, відповідно до ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров'я населення шуму зобов'язані:
- здійснювати відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;
- забезпечувати під час роботи закладів громадського харчування, торгівлі, побутового обслуговування, розважального та грального бізнесу, культури, рівні звучання звуковідтворювальної апаратури та музичних інструментів у приміщеннях і на відкритих площадках, а також рівні шуму в прилеглих до них жилих і громадських будівлях, що не перевищують рівнів, установлених санітарними нормами.
Також відповідно до ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до повноважень виконавчих комітетів міських рад належить встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності.
З повагою, Андрій Манжелій
юрист Всеукраїнського об'єднання
малого та середнього бізнесу «Фортеця»