субота, 08.08.2020

Лист міністру інфрастурктури України із зауваженнями до проекту Державної цільової економічної програми розвитку автомобільного транспорту на 2012–2015 роки»

Віце-прем'єр-міністру України

Міністру інфраструктури України

Б.В. КОЛЕСНІКОВУ

Шановний Борисе Вікторовичу!

Всеукраїнське об'єднання малого та середнього бізнесу «ФОРТЕЦЯ» опрацювало проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державної цільової економічної програми розвитку автомобільного транспорту на 2012–2015 роки» і надає наступні зауваження до нього:

- пункт 12 Програми вилучити. Удосконалення системи оподаткування шляхом заборони застосування спрощеної системи оподаткування насправді призведе до закриття великої кількості малих підприємств, а не до стимулювання утворення потужних автотранспортних підприємств;

- у пункті 15 Програми вилучити пункт «ведення реєстру перевізників та транспортних засобів». Запровадження такого реєстру є спробою повернути відмінене ліцензування вантажних перевезень. Запровадження інформаційно-аналітичної системи має бути більш деталізоване, оскільки існує ризик створення ще одного регуляторного органу, що суперечить курсу Президента України на дерегуляцію економіки, підприємницької діяльності і усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень;

- пункт 16 вилучити. Питаннями попиту на вантажні перевезення опікуються експедиторські підприємства, а створення міських, регіональних та національної інформаційних систем щодо попиту на вантажні перевезення призведе до дублювання їх завдань державними органами та створить корупційні схеми в сфері автомобільних перевезень.

Пропонуємо також доповнити проект Державної цільової економічної програми розвитку автомобільного транспорту на 2012–2015 роки наступним:

пункт 1 розділу «Завдання та заходи» доповнити абзацами наступного змісту:

«Для оновлення парку вантажних автомобілів, відмінити мито і ПДВ на вживані вантажівки, які відповідають нормам Євро-4 та Євро-5.

За рахунок міських бюджетів для потреб комунальних автотранспортних підприємств можуть придбаватися автобуси великої та особливо великої місткості як вітчизняного, так і іноземного виробництва, нові та такі, що вже використовувались, якщо вони відповідають вимогам, встановленим законодавством України. Це стосується автобусів великої та особливо великої місткості, виробництво яких не має аналогів в Україні.».

- розділ «Завдання та заходи» необхідно доповнити наступними пунктами:

«17. Забезпечити будівництво сучасних доріг та розвиток придорожньої інфраструктури для можливості виконання норм ЄУТР.

18. Забезпечити відкритість та громадський контроль за розподілом дозволів і книжок ЄКМТ шляхом передачі цих функцій АсМАП України.»

 

З повагою,

Голова Всеукраїнського об'єднання

малого та середнього бізнесу «ФОРТЕЦЯ»                                  Оксана ПРОДАН

 

Пошук на сайті

Вхід на сайт